Skontaktuj się z nami

    Jeśli jesteś Klientem Pekao Leasing, skontaktuj się z nami i zarządzaj swoimi umowami korzystając z Portalu Klienta – wygodnej platformy online dostępnej 24/7.

    Dostępny jest także czat online z naszym doradcą – czynny w dni robocze w godzinach 8:00 – 17:00

    Infolinia Pekao Leasing czynna jest w dni robocze w godzinach 8:00 – 17:00.

    800 506 441
    +48 22 548 21 00

    * koszt połączenia wg taryfy operatora

    Masz pytania lub potrzebujesz więcej informacji?

    Napisz do nas: info@pekaoleasing.com.pl

    Wybierz województwo

    Warszawa

    Al. Armii Ludowej 26

    + 48 723 064 232

    Kielce

    ul. Sienkiewicza 18

    + 41 343 73 00

    Białystok

    Rynek Kościuszki 7

    + 48 723 064 186

    Gorzów Wielkopolski

    ul. Fabryczna 12

    + 48 607 550 750

    Zielona Góra

    ul. Podgórna 9A

    + 48 691 677 796

    Lublin

    ul. Aleja Kraśnicka 31

    + 48 603 811 916

    Bydgoszcz

    ul. Nakielska 86

    + 48 691 898 732

    Toruń

    ul. Grudziądzka 29

    + 48 722 330 328

    Olsztyn

    ul. Dąbrowszczaków 11

    + 48 603 812 637

    Rzeszów

    Al. Ł. Cieplińskiego 1

    +48 722 330 241

    Katowice

    ul. Jana III Sobieskiego 18

    + 48 601 880 382, + 48 691 676 733, + 48 609 791 256

    Bielsko-Biała

    ul. Grunwaldzka 40a, 43-300 Bielsko-Biała, 2 piętro

    +48 667 891 994

    Łódź

    ul. Dr. Stefana Kopcińskiego 62d (bud. M3, piętro X)

    + 48 603 811 761, + 48 601 079 308, + 48 601 079 316

    Piotrków Tryb.

    ul. Armii Krajowej 24

    + 48 601364786

    Opole

    Pl. Wolności 3

    + 48 603 812 473

    Kraków

    ul. Kapelanka 1

    + 48 601 279 535

    Szczecin

    ul. Bogurodzicy 5

    + 48 601 798 907

    Koszalin

    ul. Jana z Kolna 11

    + 48 722 211 699

    Piła

    ul. dr. Franciszka Witaszka 6

    +48  601 386 012

    Poznań

    Roosevelta 18 - budynek GLOBIS piętro 6

    +48601079310

    Kalisz

    ul. Skarszewska 42A lok.19

    + 48 722 330 374

    Gdańsk

    ul. Cypriana Kamila Norwida 2 lok. 0.401, 0.402

    + 48 605 102 174;

    Częstochowa

    ul. ALEJA NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY 49

    + 48 661 332 939 + 48 724 447 406 + 48 693 189 892

    Wrocław

    OŁAWSKA 35 – budynek Brama Oławska piętro 3

    + 48 601 334 665

    Radom

    ul. Kościuszki 2

    + 48 691 677 730; + 48 603 812 499; + 48 887 090 332

    Płock

    ul. Kolegialna 14A

    + 24 2681644, + 24 2681643, + 24 3673999

    Siedlce

    ul. Wojskowa 24

    + 48 601 079 313

    • Dane Spółki

      Siedziba rejestrowa: 01-066 Warszawa, ul. Żubra 1
      KRS: 0000000867
      NIP: 712-10-16-682, BDO: 000030927
      Kapitał zakładowy: 241.588.600,00 zł


      Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS
      PEKAO LEASING Sp. z o.o. jest spółką zależną od Banku Pekao S.A.

       

    • Reklamacje

      Informacja o procedurze składania i rozpatrywania reklamacji dla Klientów Spółki niebędących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą


      1. Reklamacja może być złożona:

      a)  w formie pisemnej – osobiście w oddziale lub w centrali pod adresem: PEKAO LEASING Sp. z o.o. ul. Żubra 1, 01-066 Warszawa, w godzinach 10:00-15:00 w recepcji Spółki lub przesyłką pocztową przesłaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub innego operatora pocztowego. Aktualna lista oddziałów Spółki przyjmujących reklamacje jest dostępna na stronie internetowej PEKAO LEASING Sp. z o. o. pod adresem: www.pekaoleasing.com.pl w zakładce „Kontakt”.

      b)  w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@pekaoleasing.com.pl

      c)  przez wniosek dostępny w Portalu Klienta,

      d)   ustnie - podczas rozmowy telefonicznej pod nr telefonu: 22 54 82 100, 800 506 441 lub osobiście do protokołu podczas wizyty w oddziale lub w centrali Pekao Leasing.
       

      2. Klient może złożyć reklamację przez pełnomocnika dysponującego pełnomocnictwem udzielonym w zwykłej formie pisemnej.
      3. Odpowiedź na reklamację Klienta ma charakter pisemny, chyba że uzgodniono, na wniosek Klienta, formę udzielenia odpowiedzi za pośrednictwem korespondencji
      e-mailowej.

      4. Odpowiedzi na reklamację Spółka udziela bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, Spółka w odrębnym piśmie wyjaśni przyczyny opóźnienia i wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.

      Informacja o procedurze składania i rozpatrywania reklamacji dla Klientów Spółki - osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

    • Likwidacja szkód