Skontaktuj się z nami
Jeśli jesteś Klientem Pekao Leasing, skontaktuj się z nami i zarządzaj swoimi umowami korzystając z Portalu Klienta – wygodnej platformy online dostępnej 24/7.
Dostępny jest także czat online z naszym doradcą – czynny w dni robocze w godzinach 8:00 – 17:00
Infolinia Pekao Leasing czynna jest w dni robocze w godzinach 8:00 – 17:00.
* koszt połączenia wg taryfy operatora
Wybierz województwo
Warszawa
+ 48 723 064 232
Kielce
+ 41 343 73 00
Białystok
+ 48 723 064 186
Gorzów Wielkopolski
+ 48 607 550 750
Zielona Góra
+ 48 691 677 796
Lublin
+ 48 603 811 916
Bydgoszcz
+ 48 691 898 732
Toruń
+ 48 722 330 328
Olsztyn
+ 48 603 812 637
Rzeszów
+48 722 330 241
Katowice
+ 48 601 880 382, + 48 691 676 733, + 48 609 791 256
Bielsko-Biała
+48 667 891 994
Łódź
+ 48 603 811 761, + 48 601 079 308, + 48 601 079 316
Piotrków Tryb.
+ 48 601364786
Opole
+ 48 603 812 473
Kraków
+ 48 601 279 535
Szczecin
+ 48 601 798 907
Koszalin
+ 48 722 211 699
Piła
+48 601 386 012
Poznań
+48601079310
Kalisz
+ 48 722 330 374
Gdańsk
+ 48 605 102 174;
Częstochowa
+ 48 661 332 939 + 48 724 447 406 + 48 693 189 892
Wrocław
+ 48 601 334 665
Radom
+ 48 691 677 730; + 48 603 812 499; + 48 887 090 332
Płock
+ 24 2681644, + 24 2681643, + 24 3673999
Siedlce
+ 48 601 079 313
-
Dane Spółki
Siedziba rejestrowa: 01-066 Warszawa, ul. Żubra 1
KRS: 0000000867
NIP: 712-10-16-682, BDO: 000030927
Kapitał zakładowy: 241.588.600,00 zł
Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS
PEKAO LEASING Sp. z o.o. jest spółką zależną od Banku Pekao S.A. -
Reklamacje
Informacja o procedurze składania i rozpatrywania reklamacji dla Klientów Spółki niebędących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą
1. Reklamacja może być złożona:a) w formie pisemnej – osobiście w oddziale lub w centrali pod adresem: PEKAO LEASING Sp. z o.o. ul. Żubra 1, 01-066 Warszawa, w godzinach 10:00-15:00 w recepcji Spółki lub przesyłką pocztową przesłaną za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub innego operatora pocztowego. Aktualna lista oddziałów Spółki przyjmujących reklamacje jest dostępna na stronie internetowej PEKAO LEASING Sp. z o. o. pod adresem: www.pekaoleasing.com.pl w zakładce „Kontakt”.
b) w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@pekaoleasing.com.pl
c) przez wniosek dostępny w Portalu Klienta,
d) ustnie - podczas rozmowy telefonicznej pod nr telefonu: 22 54 82 100, 800 506 441 lub osobiście do protokołu podczas wizyty w oddziale lub w centrali Pekao Leasing.
2. Klient może złożyć reklamację przez pełnomocnika dysponującego pełnomocnictwem udzielonym w zwykłej formie pisemnej.
3. Odpowiedź na reklamację Klienta ma charakter pisemny, chyba że uzgodniono, na wniosek Klienta, formę udzielenia odpowiedzi za pośrednictwem korespondencji
e-mailowej.4. Odpowiedzi na reklamację Spółka udziela bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, Spółka w odrębnym piśmie wyjaśni przyczyny opóźnienia i wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
-
Likwidacja szkód