20.09.2022 r. mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Konferencji Mistrzowie Obsługi Klienta organizowanej przez Altar.
Tegoroczna edycja Future Customer Care zgromadziła kilkadziesiąt osób zarządzających na co dzień obszarem obsługi klienta. Nie mogło tam zabraknąć i nas. Rozmawialiśmy o najlepszych praktykach, aktualnych problemach i wyzwaniach oraz inspirujących case studies w wielokanałowej obsłudze klienta. Byliśmy tam jako praktycy, Przemysław Siwek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta opowiedział o wdrożeniu AI Contact Center, który pozwolił nam kanalizować komunikację z klientami, uporządkować pracę w Zespole Obsługi Klienta, innymi słowy wdrożyć nowoczesne standardy obsługi. Było też o sztucznej inteligencji, skutecznej komunikacji i jej narzędziach, video, schematach a to wszystko w kontekście ciągłego podnoszenia jakości obsługi klientów.